লোডিং...
Whole grain cereals for the primary or secondary prevention of cardiovascular disease
BACKGROUND: There is evidence from observational studies that whole grains can have a beneficial effect on risk for cardiovascular disease (CVD). Earlier versions of this review found mainly short‐term intervention studies. There are now longer‐term randomised controlled trials (RCTs) available. Thi...
সংরক্ষণ করুন:
| প্রকাশিত: | Cochrane Database Syst Rev |
|---|---|
| প্রধান লেখক: | , , , , , , , , , , |
| বিন্যাস: | Artigo |
| ভাষা: | Inglês |
| প্রকাশিত: |
John Wiley & Sons, Ltd
2017
|
| অনলাইন ব্যবহার করুন: | https://ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6484378/ https://ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/28836672 https://ncbi.nlm.nih.govhttp://dx.doi.org/10.1002/14651858.CD005051.pub3 |
| ট্যাগগুলো: |
ট্যাগ যুক্ত করুন
কোনো ট্যাগ নেই, প্রথমজন হিসাবে ট্যাগ করুন!
|