ロード中...

Soy Food Consumption and Breast Cancer Prognosis

BACKGROUND: Contrary to earlier clinical studies suggesting soy may promote breast tumor growth, two recent studies demonstrate that soy-containing foods are not adversely related to breast cancer prognosis. Using data from the Women’s Healthy Eating and Living (WHEL) study, we examined the effect o...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
出版年:Cancer Epidemiol Biomarkers Prev
主要な著者: Caan, Bette J., Natarajan, Loki, Parker, Barbara, Gold, Ellen B., Thomson, Cynthia, Newman, Vicky, Rock, Cheryl L., Pu, Minya, Al-Delaimy, Wael, Pierce, John P
フォーマット: Artigo
言語:Inglês
出版事項: 2011
主題:
オンライン・アクセス:https://ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7359724/
https://ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21357380
https://ncbi.nlm.nih.govhttp://dx.doi.org/10.1158/1055-9965.EPI-10-1041
タグ: タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!