Nalaganje...

The Association between Dietary Omega-3 Fatty Acids and Cardiovascular Death: the Singapore Chinese Health Study

BACKGROUND: Although studies suggest that omega-3 fatty acids intake may reduce cardiovascular disease (CVD) mortality risk, few studies have differentiated dietary eicosapentaenoic/docosahexaenoic acid (EPA/DHA) from alpha-linolenic acid (ALA), and epidemiological research in Asian populations is l...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
izdano v:Eur J Prev Cardiol
Main Authors: Koh, Angela S., Pan, An, Wang, Renwei, Odegaard, Andrew O., Pereira, Mark A., Yuan, Jian-Min, Koh, Woon-Puay
Format: Artigo
Jezik:Inglês
Izdano: 2013
Teme:
Online dostop:https://ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4501020/
https://ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24343844
https://ncbi.nlm.nih.govhttp://dx.doi.org/10.1177/2047487313517576
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!