A carregar...

Online and offline communication for country brands: an exploratory study of the Brazil Brand

The fierce international competition among tourist destinations forces their managers to offer their public unique value propositions, seeking to improve their images and highlighting their unique tourist experiences and advantages. In this process, the proper management and communication of a count...

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Publicado no:Revista Brasileira de Pesquisa em Turismo
Main Authors: Flávio Notomi Kanazawa, Janaina de Moura Engracia Giraldi, Jorge Henrique Caldeira de Oliveira
Formato: Artigo
Idioma:Inglês
Publicado em: Associação Nacional de Pesquisa e Pós-Graduação em Turismo 2019
Assuntos:
Acesso em linha:https://www.redalyc.org/articulo.oa?id=504159508004
https://www.redalyc.org/journal/5041/504159508004/
https://www.redalyc.org/journal/5041/504159508004/html/
https://www.redalyc.org/journal/5041/504159508004/504159508004.epub
https://www.redalyc.org/journal/5041/504159508004/movil
Tags: Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!