A carregar...

Theoretical assumptions of Maffesoli's sensitivity and Problem-Based Learning in Nursing Education

OBJECTIVE: understand the everyday and the imaginary of Nursing students in their knowledge socialization process through the Problem-Based Learning (PBL) strategy. METHOD: Action Research, involving 86 students from the second year of an undergraduate Nursing program in Spain. A Critical Incident Q...

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Publicado no:Rev Lat Am Enfermagem
Main Authors: Rodríguez-Borrego, María-Aurora, Nitschke, Rosane Gonçalves, do Prado, Marta Lenise, Martini, Jussara Gue, Guerra-Martín, María-Dolores, González-Galán, Carmen
Formato: Artigo
Idioma:Inglês
Publicado em: Escola de Enfermagem de Ribeirão Preto / Universidade de São Paulo 2014
Assuntos:
Acesso em linha:https://ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4292623/
https://ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25029064
https://ncbi.nlm.nih.govhttp://dx.doi.org/10.1590/0104-1169.3065.2444
Tags: Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!