A carregar...

Continuous Health Education policy in Brazil: the contribution of the Teaching-Service Integration Standing Committees

The article analyzes the role of Perma - nent Committees of Teaching-Service Integration (CIES) in the implementation of Permanent Ed - ucation in Health Policy (EPS). It is a multicenter study with a qualitative-quantitative approach which used a self-applied online questionnaire and...

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Publicado no:Ciência & Saúde Coletiva
Main Authors: Tânia França, Katia Rejane de Medeiros, Ana Cláudia Garcia, Soraia Almeida Belisario, Isabela Cardoso de Matos Pinto, Janete Lima de Castro, Célia Regina Pierantoni
Formato: Artigo
Idioma:Inglês
Publicado em: Associação Brasileira de Pós-Graduação em Saúde Coletiva 2017
Assuntos:
ing
Acesso em linha:https://www.redalyc.org/articulo.oa?id=63051208008
Tags: Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!