Načítá se...
Vitamin D intake, blood vitamin D levels, and the risk of breast cancer: a dose-response meta-analysis of observational studies
Epidemiological studies have indicated that blood vitamin D levels are linked to cancer. Here we conducted a dose–response meta-analysis based on published observational studies to evaluate the association of vitamin D intake and blood vitamin D levels with breast cancer susceptibility. PubMed, EMBA...
Uloženo v:
| Vydáno v: | Aging (Albany NY) |
|---|---|
| Hlavní autoři: | , , , , , , , , , , , |
| Médium: | Artigo |
| Jazyk: | Inglês |
| Vydáno: |
Impact Journals
2019
|
| Témata: | |
| On-line přístup: | https://ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6949087/ https://ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/31884419 https://ncbi.nlm.nih.govhttp://dx.doi.org/10.18632/aging.102597 |
| Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|