Nalaganje...

Acute EGCG Supplementation Reverses Endothelial Dysfunction in Patients with Coronary Artery Disease

BACKGROUND: Epidemiological studies demonstrate an inverse relation between dietary flavonoid intake and cardiovascular risk. Recent studies with flavonoid-containing beverages suggest that the benefits of these nutrients may relate, in part, to improved endothelial function. OBJECTIVE: We hypothesi...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Main Authors: Widlansky, Michael E., Hamburg, Naomi M., Anter, Elad, Holbrook, Monika, Kahn, David F., Elliott, James G., Keaney, John F., Vita, Joseph A.
Format: Artigo
Jezik:Inglês
Izdano: 2007
Teme:
Online dostop:https://ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3773609/
https://ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17536120
Oznake: Označite
Brez oznak, prvi označite!