טוען...
Tea consumption and risk of stroke: a dose-response meta-analysis of prospective studies
Objective: To determine the association between tea consumption and the risk of stroke. Methods: We searched the PubMed database from January 1966 to March 2012 and reviewed reference lists of retrieved articles to identify relevant studies. Studies were included if they reported relative risks (RRs...
שמור ב:
| Main Authors: | , , , , , |
|---|---|
| פורמט: | Artigo |
| שפה: | Inglês |
| יצא לאור: |
Zhejiang University Press
2012
|
| נושאים: | |
| גישה מקוונת: | https://ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3411099/ https://ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22843186 https://ncbi.nlm.nih.govhttp://dx.doi.org/10.1631/jzus.B1201001 |
| תגים: |
הוספת תג
אין תגיות, היה/י הראשונ/ה לתייג את הרשומה!
|