Lanean...

INTERAÇÃO TUTOR-ALUNO NO CASO DA DISCIPLINA MATEMÁTICA PARA ADMINISTRADORES DO CURSO DE ADMINISTRAÇÃO PÚBLICA CESAD/UFS

Through e-mails and messages posted on the platform MOODLE is noted a difficulty in communication and interaction between tutors and students attending the course Mathematics for Administrators in the distance the course of Public Administration at the Federal University of Sergipe. It is necessary...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile Nagusiak: Marcio Batista Santos, Michely Santos Araujo, Ayslan Jorge Santos de Araujo, Bruna Monalisa Santana Santos
Formatua: Artigo
Hizkuntza:Português
Argitaratua: Universidade de Brasília 2012-12-01
Saila:Revista Gestão & Saúde
Gaiak:
Sarrera elektronikoa:http://www.gestaoesaude.unb.br/index.php/gestaoesaude/article/view/335/pdf
Etiketak: Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!