Lataa...

INTERAÇÃO TUTOR-ALUNO NO CASO DA DISCIPLINA MATEMÁTICA PARA ADMINISTRADORES DO CURSO DE ADMINISTRAÇÃO PÚBLICA CESAD/UFS

Through e-mails and messages posted on the platform MOODLE is noted a difficulty in communication and interaction between tutors and students attending the course Mathematics for Administrators in the distance the course of Public Administration at the Federal University of Sergipe. It is necessary...

Täydet tiedot

Tallennettuna:
Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Marcio Batista Santos, Michely Santos Araujo, Ayslan Jorge Santos de Araujo, Bruna Monalisa Santana Santos
Aineistotyyppi: Artigo
Kieli:Português
Julkaistu: Universidade de Brasília 2012-12-01
Sarja:Revista Gestão & Saúde
Aiheet:
Linkit:http://www.gestaoesaude.unb.br/index.php/gestaoesaude/article/view/335/pdf
Tagit: Lisää tagi
Ei tageja, Lisää ensimmäinen tagi!