A carregar...

Dietary mushroom intake may reduce the risk of breast cancer: evidence from a meta-analysis of observational studies.

Epidemiological studies have investigated the potential anticancer effects of mushroom intake. This review aims to clarify the evidence on the association of dietary mushroom intake with breast cancer risk and to quantify its dose-response relationship. Relevant studies were identified by a search o...

ver descrição completa

Na minha lista:
Detalhes bibliográficos
Main Authors: Jiaoyuan Li, Li Zou, Wei Chen, Beibei Zhu, Na Shen, Juntao Ke, Jiao Lou, Ranran Song, Rong Zhong, Xiaoping Miao
Formato: Artigo
Idioma:Inglês
Publicado em: Public Library of Science (PLoS) 2014-01-01
Colecção:PLoS ONE
Acesso em linha:https://journals.plos.org/plosone/article/file?id=10.1371/journal.pone.0093437&type=printable
Tags: Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!