Ngā kupu hautoa kōpae

Tohutoro APA (7th ed.)
Neves, J. A., & Cireno, D. F. (2002). Estrutura Ocupacional, Autoridade Gerencial e Determinação de Salários em Organizações Fordistas: O Caso da Indústria de Transformações no Brasil. RAC - Revista de Administração Contemporânea.
Tohutoru Kātū Chicago (17th ed.)
Neves, Jorge Alexandre, me Danielle Fernandes Cireno. "Estrutura Ocupacional, Autoridade Gerencial E Determinação De Salários Em Organizações Fordistas: O Caso Da Indústria De Transformações No Brasil." RAC - Revista De Administração Contemporânea 2002.
Tohutoro MLA (9th ed.)
Neves, Jorge Alexandre, me Danielle Fernandes Cireno. "Estrutura Ocupacional, Autoridade Gerencial E Determinação De Salários Em Organizações Fordistas: O Caso Da Indústria De Transformações No Brasil." RAC - Revista De Administração Contemporânea, 2002.
Kia tūpato: Kāore pea ēnei kupu hautoa i te ōrite pū 100%.