Citace záznamu

Citace podle APA (7th ed.)
Gaspar, M. A., & Sperandio, S. (2007). Percepções e Dificuldades Encontradas pelos Discentes dos Cursos Superiores de Administração para a Absorção do Conteúdo Programático das Disciplinas voltadas à Tecnologia da Informação. Revista de Administração da Unimep.
Citace podle Chicago (17th ed.)
Gaspar, Marcos Antonio, a Sérgio Sperandio. "Percepções E Dificuldades Encontradas Pelos Discentes Dos Cursos Superiores De Administração Para a Absorção Do Conteúdo Programático Das Disciplinas Voltadas à Tecnologia Da Informação." Revista De Administração Da Unimep 2007.
Citace podle MLA (9th ed.)
Gaspar, Marcos Antonio, a Sérgio Sperandio. "Percepções E Dificuldades Encontradas Pelos Discentes Dos Cursos Superiores De Administração Para a Absorção Do Conteúdo Programático Das Disciplinas Voltadas à Tecnologia Da Informação." Revista De Administração Da Unimep, 2007.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..