Cargando...

INTERAÇÃO TUTOR-ALUNO NO CASO DA DISCIPLINA MATEMÁTICA PARA ADMINISTRADORES DO CURSO DE ADMINISTRAÇÃO PÚBLICA CESAD/UFS

Through e-mails and messages posted on the platform MOODLE is noted a difficulty in communication and interaction between tutors and students attending the course Mathematics for Administrators in the distance the course of Public Administration at the Federal University of Sergipe. It is necessary...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autores principales: Marcio Batista Santos, Michely Santos Araujo, Ayslan Jorge Santos de Araujo, Bruna Monalisa Santana Santos
Formato: Artigo
Lenguaje:Português
Publicado: Universidade de Brasília 2012-12-01
Colección:Revista Gestão & Saúde
Materias:
Acceso en línea:http://www.gestaoesaude.unb.br/index.php/gestaoesaude/article/view/335/pdf
Etiquetas: Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!