Merkoša sitáhtat
APA-čujuhus (7. p.)
Barão, M. d. A., Albano, F. d. M., Foiatto, N., Pizzolato, M., & Bittencourt, H. R. (2018). Análise da qualidade do sinal de internet de banda larga móvel de empresas de telecomunicações: Estudo de caso na região Central de Porto Alegre. Universidade Nove de Julho - Uninove.
Kopierejuvvon čuohpusbeavdái
Kopieren čuohpusbeavdái ii lihkostuvvan
Chicago-čujuhus (17. p.)
Barão, Maurício de Azambuja, Filipe de Medeiros Albano, Noara Foiatto, Morgana Pizzolato, juo Hélio Radke Bittencourt. Análise Da Qualidade Do Sinal De Internet De Banda Larga Móvel De Empresas De Telecomunicações: Estudo De Caso Na Região Central De Porto Alegre. Universidade Nove de Julho - Uninove, 2018.
Kopierejuvvon čuohpusbeavdái
Kopieren čuohpusbeavdái ii lihkostuvvan
MLA-čujuhus (9. p.)
Barão, Maurício de Azambuja, et al. Análise Da Qualidade Do Sinal De Internet De Banda Larga Móvel De Empresas De Telecomunicações: Estudo De Caso Na Região Central De Porto Alegre. Universidade Nove de Julho - Uninove, 2018.
Kopierejuvvon čuohpusbeavdái
Kopieren čuohpusbeavdái ii lihkostuvvan
Muitte dárkkistit čujuhemiid riektatvuođa, ovdal go geavahat daid iežat deavsttas.
